Toimitusehdot

Toimitusehdot voimassa 29.1.2013 alkaen (päivitetty viimeksi 6.11.2023)

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA
Verkkokaupan tuotteita myy Juhlax y-tunnus 2289636-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille vain Manner-Suomeen. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

TILAAJA
Tilaajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta. Alle 18-vuotiaat saavat tilata ainoastaan huoltajansa suostumuksella.

TOIMITUSAIKA 
Toimitamme tilaamanne tuotteet Postin kuljetettavaksi 2-3 työpäivän kuluessa. (Poikkeuksena tilaukset jotka sisältävät nimikoituja servettejä joiden toimitusaika noin 2-3 viikkoa tilauksesta.) Pääsääntöisesti Paytrailin kautta verkkomaksuna tai Laskulla tai Osamaksulla tilatut tuotteet postitetaan saman päivän aikana jos tilaus on tehty kello 16.00 mennessä. 

HUOM! Paketti tulee noutaa postista tai Smart Post automaatista  saapumispäivästä 7 päivän kuluessa saapumisilmoituksen vastaanottamisesta! Mikäli asiakas ei nouda lähetystä määräajan puitteissa postista, palautuu lähetys meille. Noutamattoman paketin kulut veloitetaan tilaajalta.

TOIMITUSTAVAT

POSTI
Tuotteet toimitetaan asiakkaan valitseman tilaustavan mukaisesti lähimpään Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. 

NOUTO KEMIN MYYMÄLÄSTÄ
Tilaamasi tuotteet voit myös noutaa Kemin myymälästämme liikkeen aukioloaikoina (ti-pe kello 10-17) Kemin myymälä palvelee
osoitteessa Valtakatu 11-13, 94100 KEMI. Odotathan että, vahvistamme sähköpostilla tuotteiden olevan kerättynä ennen noutoa. 

TOIMITUSKULUT
Tilauksen toimituskulut ovat:
• 8,90 eur / tilaus Posti-toimitustavalla riippumatta tilauksen koosta. Tilaus toimitetaan postipakettina asiakkaan osoitetta lähimpään postin toimipisteeseen (Itella Economy 16) tai valitsemaasi postin pakettiautomaattiin (SmartPost). Pyydämme vastaanottajan puhelinnumeron ja tarkastamaan sen huolellisesti, sillä posti lähettää saapumisilmoituksen vastaanottajalle tekstiviestinä.
• Kemin myymälästä noudetuista tilauksista emme peri toimituskuluja

Toimitamme tilauksia vain Suomeen.

MAKSUPALVELUNTARJOAJA
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 
Innova 2 
Lutakonaukio 7 
40100 Jyväskylä 
https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta  
 

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN

Kaupan peruuntumisesta on aina ilmoitettava kaupalle. Kaupan peruutukseksi ei enää riitä, että paketin jättää noutamatta.
Tilauksen voi peruuttaa ennen toimitusta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

PALAUTUSOIKEUS

Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske elintarvikkeita kuten elintarvikevärit, sokerimassat jne. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia ja alkuperäisessä pakkauksessaan. 
Noutotilauksena ostetut tuotteet palautetaan  Kemin toimipisteeseen.

 Verkkokaupastamme tilatut tuotteet tai osa siitä voidaan palauttaa sopimuksesta Juhlax:iin postin kautta. Asiakaspalautuksen kuluista vastaa palauttava asiakas.

 Jos haluat palauttaa viallisen tuotteen tai sinulle postitettiin virheellisiä tuotteita, ole aina ensin yhteydessä Juhlax:n asiakaspalveluun arkisin kello 10-17 ja tarkista palautusoikeutesi ja saadaksesi asiakaspalautustunnuksen. Saatuasi luvan tuotteiden palautukselle palautukseen tulee liittää seuraavat tiedot: Tilaajan nimi, tilausnumero, puhelinnumero tai sähköpostiosoite, palautettavien tuotteiden tuotenumerot, tilalle vaihdettavien tuotteiden tuotenumerot sekä tilinumero mahdollista maksun palautusta varten. 

Kuluttajansuojalain mukaisesti palautamme maksetun kauppahinnan tilaajan omalle pankkitilille. Maksusuoritus palautetaan tilillenne 14 vuorokauden kuluessa tuotteen saapumisesta meille takaisin. 

HUOM.!
Noutamatta jääneestä ja meille palautuneesta paketista veloitamme lähetyksen todelliset lähetys- ja palautuskulut. Kaupan peruuntumisesta on aina ilmoitettava kaupalle. Kaupan peruutukseksi ei enää riitä, että paketin jättää noutamatta.

Mikäli toimitus palautuu esim. saapumisilmoituksen puuttumisen takia, vastuu siirtyy Itella Oy:lle, mikäli olet syöttänyt oikeat yhteystiedot tilaukseesi.

Jos toimitus kestää yli viikon (normaali toimitusaika varastotuotteille on 1-3 arkipäivää verkkomaksuilla ja laskulla tilattaessa), ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme jotta voimme selvittää paketin sijainnin ennen takaisin palautumista.
Noutamatta jäänyt ja meille palautunut paketti voidaan toimittaa uudelleen asiasta sovittaessa. Tällöin asiakkaan on maksettava uudet postimaksut. 


ARVONLISÄVERO
Kaikkien tuotteiden hintaan sisältyy arvonlisävero, joka on elintarvikkeilla 14% ja muilla tuotteilla 24%. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

MUUTA
Riidanratkaisu ”Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).” 

Kuluttajariitalautakunta (www.kuluttajariita.fi)